loading...
سایت اموزشی راه تو
آخرین ارسال های انجمن
سید مهدی میرمحمدی بازدید : 3937 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (1)

دانلود نسخه قرمز لاین LINE Red 5.0.4 برای اندروید

با استفاده از این نسخه شما میتوانید به صورت همزمان چند لاین را در گوشی خود نصب کنید و استفاده کنید

برای اینکه حساب جدید ایجاد کنید نیاز هست که ابتدا لینک فیس بوک را در لاین خود ثبت کنید یا با استفاده از شماره تلفن جدید اقدام به ساخت حساب جدید کنید .

برنامه را میتوانید با لینک مستقیم از سایت راه تو دانلود کنید

 

 

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 383 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

همانطور که می دانید در تمام سیستم عامل ها یک برنامه را فقط می توانید یک بار نصب کرده و اجرا کنید. به عنوان مثال شما هیچ وقت نمی توانید 2 بار برنامه فایرفاکس را روی ویندوز نصب کنید و همیشه نسخه جدید جایگزین نسخه قبلی می شود.

اندروید نیز از این امر مستنی نیست و محدودیت یک بار نصب برای تمامی برنامه های اندروید وجود دارد.

در اندروید هر برنامه دارای یک شناسه منحصر به فرد است و هیچ برنامه ای وجود ندارد که شناسه آن با برنامه دیگری مشابه باشد.

مثلا برنامه فیس بوک دارای شناسه com.facebook.katana است و اگر این برنامه بر روی گوشی نصب باشد امکان نصب برنامه برای دوبار وجود ندارد و نسخه جدید جایگزین نسخه نصب شده خواهد شد.

اما اگر بخواهیم یک برنامه را دوبار بر روی اندروید نصب کنیم چاره چیست؟

اموزش در ادامه مطلب...

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 260 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید روت اکسپلورر اندروید Root Explorer 3.3.3

Root Explorer یکی دیگر از قدرتمندترین، بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای مدیریت فایل برای سیستم عامل اندروید

قابلیت های منیجر Root Explorer:
– ویرایش و نمایش سرس های برنامه ها
– امکان باز کردن فایل های فشرده zip & rar
– ارسال فایل ها با بلوتوث
– امکان ویرایش متن در خود برنامه
– جستجوی آسان فایل ها در برنامه
– و …

 

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 1867 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (2)

دانلود نسخه جدید ایکس مود برای اندروید xmodgames 1.1.5

Xmodgames برنامه ای برای تقلب و هک در بازی ها مخصوصا بازی های آنلاین است. این نرم افزار از بازی های آنلاینی نظیر Clash Of Clans و Boom Beach پشتیبانی می کند و شما قادرید مقادیری را در این بازی ها تغییر داده و تقلب کنید که میتوانید مقدار سکه خود را وارد کنید تا برنامه برای شما مقدار مورد نظر را جستجو کند.

تغییرات:

– رفع مشکلات برنامه

 

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 1525 جمعه 03 بهمن 1393 نظرات (3)

ابتدا در صورتی که برنامه را ندارین میتونید از لینک زیر آخرین نخسه برنامه را دریافت کنید

دانلود برنامه ایکس مود

برنامه را بعد از دانلود نصب کنید سپس اجرا کنید (برانامه برای اجرا شدن نیاز به روت بودن گوشی دارد)
در صورتی که بازی Clash of Clans در گوشی شما نصب باشد برنامه در صفحه اصلی قرار میگیرد گزینه Mod را از پایین صفحه انتخاب کنید از لیست بازی های که برنامه پشتیبانی میکند بازی Clash of Clans را انتخاب کنید در صفحه جدید Install Mod را انتخاب کنید صبر کنید تا دانلود و نصب شود
در صورتی که شما از نسخه قبلی برنامه کلش استفاده میکنید باید Mod مخصوص ورژن خود را نصب کنید برای این کار از کنار صفحه گزینه History را انتخاب کنید لیست مد ها بر اساس نسخه برنامه نمایش داده میشود که با توجه به نسخه بازی Mod مورد نظر را دانلود کنید

 

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 327 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

Photo Grid – Collage Maker v4.841 Ad-Free – نرم افزار ویرایش عکس و ساخت کلاژ خارق العاده اندروید با امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ و صد ها میلیون دریافت از گوگل پلی … پرمیوم و آنلاک شده

Photo Grid – Collage Maker یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از سراسر دنیا از گروه برنامه نویسی RoidApp در زمینه ی ساخت و ایجاد عکس های خارق العاده ی کلاژ مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که رتبه ی یک بهترین برنامه عکاسی در ۱۱ کشور و رتبه ی ۵ را در میان ۴۶ کشور از آن خود نموده است و با استفاده از آن می توانید زیباترین، حرفه ای ترین و جذاب ترین عکس های کلاژ را تهیه نمایید. [همانطور که قبلا هم گفته بودیم: [کلاژ – Collage یک واژه ی فرانسوی است که به فرمی از هنر گفته می شود که از به هم چسباندن و مرتبط ساختن تکه های اشیائی همچون کاعذ، تکه های روزنامه، عکس و غیره بر روی یک سطح پدید می آید و اگر بخواهیم واژه ای فارسی را برای آن انتخاب کنیم می توانیم “چسبانه‌کاری” را برگزینیم.]

با استفاده از اپلیکیشن Photo Grid – Collage Maker شما قادر خواهید بود در سریع ترین زمانن ممکن با ابزارهایی عالی عکس های موجود در گالری موبایل خود را به همدیگر بچسبانید و یک عکس شبکه ای خارق العاده را بسازید و سپس در صورت تمایل افکت هایی خیره کننده و یا قاب های بسیار زیبا را به آن بیفزایید و در نهایت آن را ذخیره کنید و تجربه بهترین برنامه ساخت کلاژ را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Photo Grid – Collage Maker اندروید :

* ایجاد یک عکس کولاژ حرفه ای و کم نظیر در سریع ترین زمان ممکن

* امکان اضافه کردن متن، شکلک ها و آیتم های هنری به عکس ها

* در اختیار قرار دادن انواع قاب ها، افکت ها، آلبوم ها و … با امکان انتخاب

* امکان ساخت ویدئوهای اسلایدشو به همراه موسیقی مورد علاقه (جدید)

* در اختیار قرار دادن انواع ابزارهای کاربردی چرخش، زوم،swap، sketch و غیره

* اشتراک گذاری عکس های ساخته شده در فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، فلیکر، پیکاسا، تامبلر، گوگل پلاس و غیره

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 260 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

InstaSave Pro نرم افزاری کاربردی و عالی برای ذخیره ی عکس ها و ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران سراسر جهان در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی Bml Productions با قیمت ۱.۹۹ دلار در گوگل پلی برای فروش قرار داده شده است و تا به این لحظه بیش از ۵۰ هزار بار توسط کاربران خریداری شده است! با استفاده از این برنامه ی آسان، می توانید به راحتی عکس ها و ویدئوها را برروی حافظه دستگاه خود ذخیره نمایید و از دیگری ویزگی های برنامه همچون ذخیره سازی دسته جمعی، ارسال ویدئوها و عکس ها به روش های مختلف و یا تهیه نسخه ی پشتیبان استفاده نمایید. اگر از کاربران اینستاگرامی هستید و به دنبال یک نرم افزار عالی برای سیو عکس ها و فیلم های اینستاگرام هستید ما به شما اپلیکیشن فوق را پیشنهاد می دهیم.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن InstaSave Pro اندروید :

* ذخیره عکس ها و ویدئوها با سرعتی بالا و آسان

* ذخیره ی عکس های دلخواه در فید شما

* ذخیره عکس ها و ویدئوهای لایک شده توسط شما

* امکان جست و جو برای عکس و یا ویدئوی دلخواه

* امکان تهیه نسخه ی پشتیبانی فول تنها با یک ضربه

* دارا بودن یک رابط کاربری بسیار ساده و زیبا

اپلیکیشن InstaSave Pro هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما در فارسروید به درخواست کاربران عزیز، جدیدترین و آخرین نسخه ی پولی ان را با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مفید واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v2.3.1 :

* اضافه شدن ترجمه های آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، روسی، تایلندی و ترکیه

* ذخیره عکس ها بر اساس نام پوستر و تاریخ پست

 

دانلود InstaSave Pro - ذخیره عکس و ویدئو اینستاگرام اندروید!

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 235 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

| فیسبوک پرطرفدارترین، معروف ترین و نام آشناترین شبکه ی اجتماعی برای همه ی کاربران سرتاسر جهان می باشد که در کشور عزیزمان ایران علی رغم فیلتر بودن به شدت طرفدار و عضو دارد و انتخاب اول همه ی کاربران است! کمپانی فیسبوک برای راحتی کاربران دارای گوشی های هوسمند نرم افزار رسمی خود را طراحی کرده است تا بتوانند در محیطی آسان به تمامی امکانات این شبکه ی اجتماعی دسترسی داشته باشند و کار با فیسبوک لذت بخش تر از مرورگر توسط آنان صورت بگیرد! امروز قصد معرفی نرم افزار رسمی شبکه اجتماعی فیسبوک با نام Facebook for Android را برای اندروید داریم که کاربران دارای دستگاه های هوشمند اندرویدی با آن می توانند به راحتی به فیسبوک متصل شوند و به صورت همیشگی آنلاین باشند و از تمامی ویژگی های فیسبوک به راحت ترین شکل ممکن بهره ببرند.

اگر از افرادی هستید که روزانه زمان زیادی را در فیسبوک سپری می کنید و به دنبال نرم افزاری برای راحتی کار هستید بدون شک نرم افزار رسمی فیسبوک حرف اول را میزند و آن را به شما پیشنهاد می دهیم!

برخی از امکانات و ویژگی های اپلیکیشن Facebook اندروید :

* امکان به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها با یک کلیک و آسان

* باخبر شدن از طریق نوتیفیشن بار هنگام لایک کردن و نظر دادن توسط کاربران

* امکان برقراری چت با دوستان، به صورت های مختلف از جمله گروهی

* امکان مشاهده ی پیج های دیگر کاربران با سرعتی بالا و بسیار زیبا

* امکان لایک کردن پست های دیگران و حتی نظر دادن به آنها در محیط برنامه

* امکان شناسایی کاربران نزدیک شما از طریق تابع قرار داده شده در برنامه

* محیط کاربری ساده و بسیار کاربرپسند + رایگان بودن و نداشتن تبلیغات

نرم افزار رسمی Facebook تا به این لحظه بیش از ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ بار از پلی استوری دریافت گردیده و از برترین برنامه های منسجر اندرویدیست که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را برای شما قرار داده ایم.

توجه داشته باشید که : برای لوگین شدن به فیسبوک حتما به گذر از تحریم نیاز است و بدون آن امکان استفاده از فیسبوک را نخواهید داشت!

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 734 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

– گیم کیلر یکی از بهترین، کارسازترین و معروف ترین نرم افزارهای تقلب در بازی ها برای دستگاه های اندرویدی است که با استفاده از آن می توانید به اسانی بیشتر بازی های ساخته شده برای اندروید را هک نمایید و به گونه ای آسان آن را مود کنید! شاید شما نیز از کاربرانی باشید که دوست دارید در بازی های اندروید بدون هیچگونه برنامه نویسی دست ببرید و پول و تجهیزات ان را افزایش دهید که ما به شما این نرم افزار را پیشنهاد می دهیم که تنها با نصب و اجرای ان می توانید عدد پول، امتیاز، خون و دیگر موارد موجود در بازی ها را افزایش دهید. شما با در دست داشتن نسخه ی معمولی بازی ها و با داشتن گیم کیلر می توانید به راحتی و تنها با چند مرحله عمل مودسازی بازی ها را انجام دهید و از نسخه ی مود شده ی بازی لذت ببرید. این برنامه ی کاربردی برای اجرا و کارآیی خود به روت بودن دستگاه شما نیاز دارد که عملا بدون روت بودن دستگاه هیچ کاربردی برایتان نخواهد داشت، چرا که در اجرای اولیه دسترسی به ریشه (روت) را از شما خواهد خواست.

برخی از ویژگی های اپلیکیشن Game Killer اندروید :

* هک بازی ها با جست و جوی عدد موجود

* افزایش آسان پول، امتیاز و .. موجود در بازی ها

* حجم کم و اجرای بون مشکل برروی همه دیوایس ها

* اجرا در پس زمینه و بدون مصرف سی پی یو و منابع دستگاه

* محیط کاربری بسیار آسان بدون هیچگونه ابهام

روش اجرای برنامه : ابندا نرم افزار Lucky Patcher را برروی دستگاهتان نصب کنید (دانلود لاکی پچر) ؛ سپس فایل دانلودی را از این صفحه دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. فایل ۳.۱۱_cn.mm.gk.txt را در مسیر Android/data/com.forpda.lp/files/LuckyPatcher کپی کنید و سپس فایل نصبی برنامه را نصب کنید. برنامه لاکی پچر را اجرا و برروی آیکون Game Killer کلیک و گزینه ی Custom Patch را انتخاب نمایید و از برنامه لذت ببرید.

تغییرات نسخه ی v3.11 :

* اضافه شدن پشتیبانی از Android 5.0

* رفع اشکالات و بهینه سازی های متعدد

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 517 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزاری قدرتمند و محبوب برای حذف لایسنس برنامه ها و بازی های اندروید است که با آن قادر خواهید بود اپلیکیشن های غیررایگان را دور بزنید و به صورت کامل از امکانات آن ها بهره ببرید. اگر گوشی شما روت شده است این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم و ارزش امتحان کردن را خواهد داشت.

در Lucky Patcher نرم افزارها و بازی هایی که نیاز به حذف لایسنس یا تبلیغات داشته باشند نمایش داده می شوند و شما به راحتی می توانید حق بیمه ی هر کدام را که مایلید حذف نمایید. این نرم افزار بیشتر برنامه های لایسنس دار را شامل می شود و روز به روز با آپدیت های جدید بر تعداد آن ها افزوده می شود.

توجه : برای استفاده از برنامه ی Lucky Patcher دستگاه اندروید شما باید روت شده باشد.

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 310 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

جدیدترین ورژن بازی کلش آف کلنز- آپدیت جدید
اگر در اجرای اولیه به مشکل برخوردید فیلت-رشکن را فعال کنید مشکل حل خواهد شد

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از راه تودریافت کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید…

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 279 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

KMPlayer – کا ام پلیر یکی از قدرتمندترین، پرطرفدارترین و بهترین ویدئوپلیرهای موجود برای انواع سیستم عامل های ویندوز و غیره می باشد که بدون شک برای یک بار هم که شده نام آن را شنیده اید! پس از مدت ها شاهد منتشر شدن نسخه ی اندرویدی این ویدئوپلیر در گوگل پلی بودیم که به صورت کاملا رایگان در دسترس عموم کاربران اندرویدی قرار داده شد! با نصب و داشتن پلیر عالی کام ام برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود بدون هیچگونه تبدیل فرمتی تمام فایل های ویدئویی را در محیطی فوق العاده زیبا و کاربرپسند پخش نمایید و تجربه ی بهترین پلیر اندرویدی را به ارمغان بیاورید!

KMPlayer تمامی فایل های ویدئویی شما را به همراه اطلاعات کاملی همچون اسم، تصویر پیش نمایش، حجم، رزولوشن و غیره لیست می کند تا بتوانید تنها با یک لمس هرکدام را که مایلید پخش کنید! بله با داشتن این ویدئوپلیر دیگر به هیچ عنوان با خطای “این فرمت پشتیبانی نمی شود” روبرو نخواهید شد چرا که از همه ی فرمت های ویدئویی موجود پشتیبانی می کند!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن KMPlayer اندروید :

* دارا بودن یک کتابخانه ی مدیا برای دسترسی به همه ی فایل های مدیا داخل حافظه و مموری کارت

* توابع ویرایش برای تغییر فرمت ویدئو ها و نام فولدر ها در کنار قابلیت های حذف، ایجاد و جابجا کردن

* دارا بودن تابع قدرتمند سرعت ویدئو برای کم یا زیاد کردن سرعت پخش ویدئوها

* امکان چرخش صفحه ی نمایش به هر چهار طرف برای مشاهده ی ویدئوهای در حالش پخش

* امکان مرتب سازی تمامی ویدئوهای لیست شده بر اساس پارامترهای تاریخ، نام، مورد علاقه و حجم

* پخش اتوماتیک ویدئوها از جایی که برای آخرین بار قطع شده بود که این مورد می تواند مفید واقع گردد

* دارا بودن توابعی همچون فعال و غیر فعال کردن قفل صفحه نمایش، جابجایی سریع با دکمه های صدا، نماش فایل های قبل و یا بعد

* پشتیبانی از تمام فرمت های ویدئویی ۳g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .amv, .asf, .avi, .divx, drc, .dv,f4v, .flv, .gvi, .gxf, .iso, .m1v, .m2v, .m2t, .m2ts, .m4v,mkv, .mov, .mp2, .mp2v, .mp4, .mp4v, .mpe, .mpeg,mpeg1, .mpeg2, .mpeg4, .mpg, .mpv2, .mts, .mtv, .mxf, .mxg,nsv, .nuv, .ogm, .ogv, .ogx, .ps, .rec, .rm, .rmvb, .tod,ts, .tts, .vob, .vro, .webm, .wm, .wmv, .wtv, .xesc

اپلیکیشن KMPlayer با ده ها هزار دانلود در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی ان را که چند ساعت پیش منتشر گردیده را با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.3.2: (نسخه جدید)

* اضافه شدن تابع جدید : Subtitle on/off

* اضافه شدن تابع جدید : Subtitle search

* رفع مشکلات متعدد دیگر و بهبود عمکلرد برنامه

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 232 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

به طور کلی برای اندروید برنامه های مدیریت فایل زیادی وجود دارد که تا به امروز چندین مورد از آن ها را معرفی کرده بودیم و همه ی آن ها تقریبا از محبوب ترین ها و بهترین ها بودند. امروز قصد معرفی برنامه ی مدیریت فایلی قدرتمند و پرامکانات با نام ES File Explorer File Manager را داریم که با دارا بودن قابلیت هایی بی نظیر توانسته است امتیاز ۴.۷ را در مارکت از آن خود کند و با بیش از ۱۳۰ میلیون دانلود ؛ در میان برنامه های فایل منیجر دیگر محبوب تر شود. اگر به دنبال فایل منیجری هستید که تمام انتظاراتتان را برآورده کنید ما ES File Manager را به شما پیشنهاد می کنیم که با دارا بودن ظاهری ساده و کلاسیک و امکانات بسیار زیاد شما را از داشتن یک فایل منیجر کامل بی نیاز می سازد. این فایل منیجر که از ۲۲ زبان زنده ی دنیا از جمله انگلیسی ، روسی ، ژاپنی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، آلمانی ، چینی سنتی ، چینی ساده ، هلندی ، ایتالیایی ، عبری ، ویتنامی ، اسلواکی ، چک ، مجارستان ، اوکراین ، تامیلی ، کاتالان ، ترکی ، لیتوانیایی و پرتغالی پشتیبانی می کند قابلیت های زیر را در خود نهفته است :

* مدیریت کلی فایل ها با تابع های انتقال ، کپی ، حذف ، ایجاد ، تغییر نام ، جستجو ، به اشتراک گذاشتن ، ارسال ، پنهان کردن ، ایجاد میانبر و …

* امکان تهیه ی نسخه ی پشتیبان از اطلاعات و بازگردانی آن ها

* کنترل از راه دور برنامه از طریق کامپیوتر

* امکان استخراج و ایجاد فایل های فشرده ی RAR و ZIP

* نمایش ریز عکس برای انواع فایل ها نظیر عکس ، فیلم و فایل های apk

* نمایش فایل های متنی و امکان ویرایش سریع آن ها

* امکان اتصال به FTP و مدیریت حرفه ای برروی فایل ها

* ذخیره و اشتراک گذاری فایل ها در سریع ترین زمان ممکن

* دارا بودن یک ویجت برای بستن برنامه ها و یا نگه داشتن برنامه ها در حالت اجرا

* دارا بودن پلیر اختصاصی برای نمایش فایل های تصویری ، صوتی و …

شما می توانید آخرین نسخه ی اپلیکیشن کاربردی ES File Manager را با لینک مستقیم و با یک کلیک از وبسایت فارسروید برای اسمارت فون اندرویدی خود دریافت کنید.

مشاهده ی تصاویری از محیط برنامه در ادامه ی مطلب …

 تغییرات نسخه ی v3.2.3:

* اضافه شدن پشتیبانی از Android 5.0 lollipop

* رفع مشکلات متعدد و بهبود عملکرد برنامه

 

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 455 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (1)

آیا از کیبورد پیش فرض و همیشگی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود خسته شده اید و نیاز به تنوع دارید!؟ امروز قصد معرفی یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای کیبورد از Keyboard Studio با نام iKeyboard – emoji,emoticons را داریم که با استفاده از ان می توانید تنوعی عالی را در زمینه صفحه کلید موبایل خود ایجاد کنید و با کیبورد پیش فرض موبایلتان به کلی خداحافظی کنید! این صفحه کلید بسیار زیبا با پشتیبانی از شکلک های رنگارنگ، استیکرها، تم های متنوع و امکان سفارشی سازی بسیار بالا تجربه ای متفاوت از صفحه کلیدهای اندرویدی را برای شما به ارمغان می آورد.

صفحه کلید iKeyboard – emoji,emoticons خوشبختانه از زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند و برای ما کاربران ایرانی نیز می تواند براحتی مورد استفاده قرار بگیرد.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن iKeyboard – emoji,emoticons اندروید :

* پیش بینی خودکار و دقیق کلمه ی بعدی

* شامل بیش از ۸۰۰ شکلک فوق العاده زیبا

* امکان استفاده از شکلک ها در مسنجرهای واتس آپ و غیره

* تعداد زیادی از تم ها همچون IOS7، Gorgeous و غیره

* پشتیبانی از دیکشنری قدرتمند برای بیش از ۳۰ زبان زنده

* نمایش پیشنهادات برای کلمه بعدی و تکمیل کلمه فعلی

* پشتیبانی از Text face همـــچـون ʘ‿ʘ و ° ͜ʖ ͡°

* در اختیار قرار دادن انواع سفارشی سازی های فونت و غیره

* ده ها قابلیت دیگر + محیط کاربری بسیار زیبا و لذت بخش

اپلیکیشن iKeyboard – emoji,emoticons به صورت رایگان عرضه شده و در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ است

تغییرات نسخه ی v2.1.2:

* رفع برخی از اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود iKeyboard - emoji,emoticons - کیبورد عالی اندروید

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 251 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

با آنتی ویروس قدرتمند و رایگان LINE Antivirus می توانید از اسمارت فون خود در برابر برنامه ها و فایل های مخرب محافظت کنید و امنیتی بالا و محیطی امن را در گوشی خود به ارمغان آورید.این نرم افزار با تکنولوژی جدید کنترل موبایل شما را دست می گیرد و از اطلاعات شخصی شما در برابر ویروس ها ، کرم ها و برنامه های جاسوسی محافظت می کند.

با آنتی ویروس LINE می توانید حافظه ی خود را به صورت کامل اسکن کرده و آن را از ویروس ها و کرم ها پاک کنید. از ویژگی جالب این آنتی ویروس می توان به اطلاع رسانی در صورت انجام عملیات های غیر طبیعی توسط برنامه های کاربردی و هر گونه تهدید برای امنیت شما را نام برد که شما را از موقعیت های پر خطر با خبر می کند.

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 352 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

SCR Screen Recorder Pro ★ root v0.19.3 Patched – اپلیکیشن عالی فیلمبرداری از صفحه نمایش اندروید – نسخه فول و پچ شده
این برنامه نیاز به روت بودن دستگاه شما دارد

SCR Screen Recorder Pro ★ root نرم افزاری عالی و کاربردی از استودیوی Iwo Banas در زمینه ی فیلمبرداری از صفحه نمایش برای دستگاه های با سیستم عامل اندروید است که با قیمت ۴.۹۹ دلار در گوگل پلی به فروش می رود و تا به این لحظه بیش از ۵۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و از محبوب ترین اپلیکیشن های بخشTools یا همان ابزارهای گوگل پلی به شمار می رود. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به اسانی از صفحه ی نمایش موبایل اندرویدی خود فیلمبرداری کنید! بله … بدون شک برای شما نیز پیش آمده است (یا خواهد آمد) که بنا به دلایلی به یک اپلیکیشن نیاز داشته اید تا از صفحه نمایش موبایلتان فیلم بگیرید و سپس ان را به اشتراک بگذارید، هم اکنون می توانید با استفاده از برنامه ی کاربردی فوق با بالاترین کیفیت ممکن از صفحه نمایش فیلمبرداری نمایید.

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 211 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

یاهو میل سریعتر، هوشمندتر و غنی‌تر را بر روی آندروید خود تجربه کنید.

 

برنامه رسمی یاهو میل برای آندروید
- استفاده همزمان از چند حساب یاهو
- پیشنمایش تصاویر در اینباکس شما
- هماهنگی بهتر با مسنجر یاهو
- ارسال و دریافت پیوست‌ها
- پوشه‌های هوشمند و جستجوی قدرتمند

 

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 211 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

یکی از کاربردی ترین و زیباترین نرم افزار های موجود برای پیش بینی دقیق آب و هوا می باشد.در این نسخه امکانات بسیار چشم گیری افزوده شده است که به شما امکان می دهد این نرم افزار را به عنوان تصویر زمینه زنده (live) انتخاب کنید و از زیبایی آن در صفحه زمینه خود لذت ببرید این نسخه بی شک شما را شگفت زده خواهد کرد .شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به پیش آب و هوا پرداخته و اطلاعات دقیقی را از آن بدست آورید.

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 326 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

در بازی Clash of Clans شما در یک روستا ی کوچک که چند نوع قبیله مختلف زندگی می کنند بازی می کنید .شما باید آموزش های نظامی به جنگجویان خود دهید تا در برابر دشمنان قوی باشند و همچنین باید این روستا را با ساختن خانه های جدید گسترش دهید .

تعداد صفحات : 2

درباره ما
RAHETO هدف این سایت ارائه مطالب مفید و اموزشی درباره ترفندها و اموزش ها درباره ویندوز و اندروید و کامپیوتر وهرچیز دیگری به شماست.لطفا با عضویت و ارسال نظر مارا در این امر یاری کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا سایت دوباره به فعالیت خود ادامه دهد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 570
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1582
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 451
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 733
  • بازدید ماه : 3,128
  • بازدید سال : 29,520
  • بازدید کلی : 900,217
  • کدهای اختصاصی

    افزايش سايز فونتکاهش سايز فونت