loading...
سایت اموزشی راه تو
آخرین ارسال های انجمن
سید مهدی میرمحمدی بازدید : 372 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن بیسفون، یک پیام رسان ایرانی است که همه اصول طراحی و توسعه یک اپلیکیشن خوب را رعایت کرده و در سطح استانداردهای جهانی ساخته شده است. چیزی که بیسفون را از نمونه‌های خارجی متمایز می‌کند، استیکرهای بسیار جذاب و بومی آن است.

 

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 545 جمعه 05 دی 1393 نظرات (0)

دانلود تم مسنجر لاین Happy New Year 2015 تم به مناسبت سال جدید میلادی طراحی شده است که شما میتوانید به صورت رایگان تم را  دانلود کنید. تم با دو رنگ متفاوت قرار داده شده است که با میتوانید به دلخواه دانلود و استفاده کنید برای اجرا تم نیاز هست که تم را در پوشه تم های لاین کپی کنید که ...

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 235 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

| فیسبوک پرطرفدارترین، معروف ترین و نام آشناترین شبکه ی اجتماعی برای همه ی کاربران سرتاسر جهان می باشد که در کشور عزیزمان ایران علی رغم فیلتر بودن به شدت طرفدار و عضو دارد و انتخاب اول همه ی کاربران است! کمپانی فیسبوک برای راحتی کاربران دارای گوشی های هوسمند نرم افزار رسمی خود را طراحی کرده است تا بتوانند در محیطی آسان به تمامی امکانات این شبکه ی اجتماعی دسترسی داشته باشند و کار با فیسبوک لذت بخش تر از مرورگر توسط آنان صورت بگیرد! امروز قصد معرفی نرم افزار رسمی شبکه اجتماعی فیسبوک با نام Facebook for Android را برای اندروید داریم که کاربران دارای دستگاه های هوشمند اندرویدی با آن می توانند به راحتی به فیسبوک متصل شوند و به صورت همیشگی آنلاین باشند و از تمامی ویژگی های فیسبوک به راحت ترین شکل ممکن بهره ببرند.

اگر از افرادی هستید که روزانه زمان زیادی را در فیسبوک سپری می کنید و به دنبال نرم افزاری برای راحتی کار هستید بدون شک نرم افزار رسمی فیسبوک حرف اول را میزند و آن را به شما پیشنهاد می دهیم!

برخی از امکانات و ویژگی های اپلیکیشن Facebook اندروید :

* امکان به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها با یک کلیک و آسان

* باخبر شدن از طریق نوتیفیشن بار هنگام لایک کردن و نظر دادن توسط کاربران

* امکان برقراری چت با دوستان، به صورت های مختلف از جمله گروهی

* امکان مشاهده ی پیج های دیگر کاربران با سرعتی بالا و بسیار زیبا

* امکان لایک کردن پست های دیگران و حتی نظر دادن به آنها در محیط برنامه

* امکان شناسایی کاربران نزدیک شما از طریق تابع قرار داده شده در برنامه

* محیط کاربری ساده و بسیار کاربرپسند + رایگان بودن و نداشتن تبلیغات

نرم افزار رسمی Facebook تا به این لحظه بیش از ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ بار از پلی استوری دریافت گردیده و از برترین برنامه های منسجر اندرویدیست که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را برای شما قرار داده ایم.

توجه داشته باشید که : برای لوگین شدن به فیسبوک حتما به گذر از تحریم نیاز است و بدون آن امکان استفاده از فیسبوک را نخواهید داشت!

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 972 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

خب روش قبلی از طریق ثبت کردن فیس بوک و حذف داده های برنامه لاین و ورود مجدد به لاین بود که در لینک زیر آموزش موجود هست

اموزش حذف شماره از لاین

در اینجا بدون خارج شدن از لاین و حذف داده های لاین شما میتوانید شماره خود را حذف کنید و شماره جدید وارد کنید برای دانلود استیکر

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 503 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

سلام

استیکرهای جدید زیادی برای کشور ایران اضافه شده و اینجور که معلومه هفته های اینده هم ما شاهد اضافه شدن استیکرهای جدیدی برای ایران هستیم!

لینک این استیکرها به همراه توضیح در ادامه مطلب...

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 605 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

دانلود رایگان تم جدید لاین Little Twin Stars

Little Twin Stars تم جدید که به تازگی به مسنجر لاین اضافه شده و برای داشتن تم نیاز به پرداخت ۱۵۰ سکه هست که شما میتوانید تم را به صورت رایگان از سایت راه تو دانلود کنید و استفاده کنید برای اجرا تم باید پس از دانلود فایل را در مسیر تم های رایگان لاین کپی کنید


سید مهدی میرمحمدی بازدید : 259 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

سلام دوستان خسته نباشید امروز میخوام یک نرم افزار خوب و کاربردی رو بهتون معرفی کنم که با استفاده از اون میتونید از صفحات اینترنتی تصویر برداری کنید.

افزونه ای که امروز میخوام بهتون معرفی کنم افزونه ی Fire shot است که در لیست پرطرفدار ترین افزونه های فایرفاکس قرار گرفته شده.شما با نصب کردن این افزونه مجهز به یک دوربین تصویربرداری از صفحه نمایش مرورگرتون میشید !!! که با استفاده از اون میتونید از صفحات مختلف اینترنتی عکسبردرای کنید.

سید مهدی میرمحمدی بازدید : 734 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

– گیم کیلر یکی از بهترین، کارسازترین و معروف ترین نرم افزارهای تقلب در بازی ها برای دستگاه های اندرویدی است که با استفاده از آن می توانید به اسانی بیشتر بازی های ساخته شده برای اندروید را هک نمایید و به گونه ای آسان آن را مود کنید! شاید شما نیز از کاربرانی باشید که دوست دارید در بازی های اندروید بدون هیچگونه برنامه نویسی دست ببرید و پول و تجهیزات ان را افزایش دهید که ما به شما این نرم افزار را پیشنهاد می دهیم که تنها با نصب و اجرای ان می توانید عدد پول، امتیاز، خون و دیگر موارد موجود در بازی ها را افزایش دهید. شما با در دست داشتن نسخه ی معمولی بازی ها و با داشتن گیم کیلر می توانید به راحتی و تنها با چند مرحله عمل مودسازی بازی ها را انجام دهید و از نسخه ی مود شده ی بازی لذت ببرید. این برنامه ی کاربردی برای اجرا و کارآیی خود به روت بودن دستگاه شما نیاز دارد که عملا بدون روت بودن دستگاه هیچ کاربردی برایتان نخواهد داشت، چرا که در اجرای اولیه دسترسی به ریشه (روت) را از شما خواهد خواست.

برخی از ویژگی های اپلیکیشن Game Killer اندروید :

* هک بازی ها با جست و جوی عدد موجود

* افزایش آسان پول، امتیاز و .. موجود در بازی ها

* حجم کم و اجرای بون مشکل برروی همه دیوایس ها

* اجرا در پس زمینه و بدون مصرف سی پی یو و منابع دستگاه

* محیط کاربری بسیار آسان بدون هیچگونه ابهام

روش اجرای برنامه : ابندا نرم افزار Lucky Patcher را برروی دستگاهتان نصب کنید (دانلود لاکی پچر) ؛ سپس فایل دانلودی را از این صفحه دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. فایل ۳.۱۱_cn.mm.gk.txt را در مسیر Android/data/com.forpda.lp/files/LuckyPatcher کپی کنید و سپس فایل نصبی برنامه را نصب کنید. برنامه لاکی پچر را اجرا و برروی آیکون Game Killer کلیک و گزینه ی Custom Patch را انتخاب نمایید و از برنامه لذت ببرید.

تغییرات نسخه ی v3.11 :

* اضافه شدن پشتیبانی از Android 5.0

* رفع اشکالات و بهینه سازی های متعدد

تعداد صفحات : 57

درباره ما
RAHETO هدف این سایت ارائه مطالب مفید و اموزشی درباره ترفندها و اموزش ها درباره ویندوز و اندروید و کامپیوتر وهرچیز دیگری به شماست.لطفا با عضویت و ارسال نظر مارا در این امر یاری کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا سایت دوباره به فعالیت خود ادامه دهد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 570
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1582
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 394
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 4,555
  • بازدید سال : 30,947
  • بازدید کلی : 901,644
  • کدهای اختصاصی

    افزايش سايز فونتکاهش سايز فونت