loading...
سایت اموزشی راه تو
آخرین ارسال های انجمن
سید مهدی میرمحمدی بازدید : 16361 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (8)

با استفاده از این برنامه شما میتونید تم های لاین را بدون پرداخت سکه دریافت کنید

تمام تم های غییر رایگان لاین در برنامه وجود دارد و تم ها راجایگزین تم رایگان میکند

برای اجرای تم مورد نظر ابتدا تم white را که رایگان هست دانلود کنید در برنامه لاین اجرا نکنید

سپس تم مورد نظر خود را در برنامه دانلود کنید بعد از دانلود تم white را در لاین اجرا کنید تا به تم مورد نظر شما تغییر پیدا کند

تغییرات برنامه LTC:

– پشتیبانی از نسخه های مختلف لاین

– اضافه شدن شش تم جدید به برنامه

– تغییرات ظاهری برنامه

– رفع باگهای نسخه قبل

دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پریا در تاریخ 1395/05/02 و 17:23 دقیقه ارسال شده است

سلام، چجوری میتونم این برنامه رو دانلود‌کنم؟😭

این نظر توسط haniyeh در تاریخ 1394/03/17 و 22:49 دقیقه ارسال شده است

ببخشید من هر کاری میکنم دانلود شه میزنهhighیاlowجفتشو زدم ولی نمیشه
پاسخ : روی low بزنید بعد صبر کنید لینک دانلود میده

این نظر توسط ثمین22 در تاریخ 1394/02/10 و 11:31 دقیقه ارسال شده است

ببخشید چرا دانلود رو میزنم نميشه باید چیکار کنم؟ دانلود رو میزنم میگه high یا 2low تاشم زدم نشد
پاسخ : لینک سالمه مشکلی نداره

این نظر توسط ممممممممممممممممممممم در تاریخ 1393/12/26 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

سلام من میخوام وات ساپ رو روی کامپیتر نصب کنم میشه راهنمایم کنین
پاسخ : سلام
برای این کار شما باید یک شبیه ساز اندروید مثل بلو استکس یا اندی رو روی سیستم خودتون نصب کنید و واتس اپ اندروید را بر روی ان اجرا کنید

این نظر توسط mohammadamin در تاریخ 1393/12/01 و 13:58 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون عالی بود از این کارا زیاد بکنید
پاسخ : خواهش میکنم
حتما

این نظر توسط yalda در تاریخ 1393/11/25 و 18:39 دقیقه ارسال شده است

سلام این تمای جدید لاینو نداره !!میشه اپدیتشو بزارین
پاسخ : سلام در حال ویرایش برنامه هستم
به زودی اماده میشه

این نظر توسط sinaa در تاریخ 1393/11/17 و 14:31 دقیقه ارسال شده است

عـــــــــــــــــــالی بود دمتون گرم
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط tarlan در تاریخ 1393/10/23 و 8:41 دقیقه ارسال شده است

Slm lotfan verson barnamatono updeyt konid..mahayee ke versonamoon balast ina ke ghadiamn nemishe kar kard bahashon
پاسخ : سلام
چشم ممنون از اطلاع رسانیتون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
RAHETO هدف این سایت ارائه مطالب مفید و اموزشی درباره ترفندها و اموزش ها درباره ویندوز و اندروید و کامپیوتر وهرچیز دیگری به شماست.لطفا با عضویت و ارسال نظر مارا در این امر یاری کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا سایت دوباره به فعالیت خود ادامه دهد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 570
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1585
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 226
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,267
  • بازدید ماه : 7,090
  • بازدید سال : 43,951
  • بازدید کلی : 914,648
  • کدهای اختصاصی

    افزايش سايز فونتکاهش سايز فونت