loading...
سایت اموزشی راه تو
آخرین ارسال های انجمن
سید مهدی میرمحمدی بازدید : 17699 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)
خب با توجه به مشکلاتی که دوستان دارن و نمیتونند استیکر ها را دانلود کنند 
و تموم شدن امتحانات من چند روزی بیکاری هستم گفتم اگه کسی دوست داره که من براش اضافه کنم 

 ابتدا باید خودتون ایمیل و لینک فیس بوک رو ثبت کنید در غییر این صورت انجام نمیشه برای شما 

خب برای اضافه کردن استیکر ها چند تا شرط کوچیک دارم 
  1. داخل home لاین خودتون یک متن همراه با ادرس انجمن میزارین ( برای تبلیغ )
  2. حداقل باید یک موضوع جدید ایجاد کنید در انجمن ( در صورت کپی از جایی دیگه بدون ویرایش حذف میشه )
  3. خب اگه فیس بوک دارین صفحه ما رو لایک کنید ( https://www.facebook.com/barato.ir )

بعد از انجام مراحل بالا شما در همین قسمت ایدی لاینتون رو قرار بدین تا برسی بشه اگه اوکی بود میگم اطلاعات رو برام پیام خصوصی کنید 

فعلا من نمیتونم انجام بدم به دلیل مشکلاتی که دارم در این قسمت درخواست کنید تا برای شما اضاف بشه برای شما 

http://forum.barato.ir/Thread-%D8%A7%D8%...96#pid1696
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
RAHETO هدف این سایت ارائه مطالب مفید و اموزشی درباره ترفندها و اموزش ها درباره ویندوز و اندروید و کامپیوتر وهرچیز دیگری به شماست.لطفا با عضویت و ارسال نظر مارا در این امر یاری کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا سایت دوباره به فعالیت خود ادامه دهد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 570
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1582
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 394
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 4,403
  • بازدید سال : 30,795
  • بازدید کلی : 901,492
  • کدهای اختصاصی

    افزايش سايز فونتکاهش سايز فونت